high five!



hejsan :)
har precis varit ute med jossan och käkat mjukglass :D och nu sitter vi här och försöker skaffa ett spotifykonto till mig samtidigt om vi spammar denises konto HAHAHAH (a) snacka om att hon dampar sönder (a). & btw så blev det inget jkp idag :/,.... så vi åker imån ist :D:D:D:D, martina jossan, denise & jag :D. hehe, och ikväll så ska vi 4 nana över hos josefin, vi ska kolla på film, käka godis och ta ett kvällsdopp och göra lite andra roliga grejjer :D och jag tror inte att jag kommer skriva så mkt mer ikväll, men jag kanske bloggar via telefonen :D men OOm jag inte gör det så får ni ha en riktigt jävla bra kväll.

CIAO

och josefin hälsar comer caca :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

och josefin hälsar äter bajs?

2010-06-17 @ 12:33:02
Postat av: evelina :D

yes!

2010-06-18 @ 08:32:13
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0