idag är jag exakt 5475 dagar :o :D

30 sanningar om dig själv!



1. jag älskar mina störda småbröder
2. jag är världens klumpigaste människa
3. jag hatar när fåglar flyger ovanför mig, för jag tror att dom kommer skita i huvudet på mig :o
4. jag är inte blyg någonstans
5. min ipod är mitt allt, och jag går ingenstans utan den
6. jag sjunger ALLTID i duschen kvittar när och var.
7. jag HATAR bregott smöret
8. jag hatar när folk fotograferar äpplen under kranen och tror att dom är proffsfotografer
9. när ngn röker och jag är i närheten så säger jag alltid såhär: FYFAN VAD ÄCKLIGT DET LUKTAR, och kläcker ur mig massa ord för att den som röker ska höra mig (även fast jag inte känner personen)
10. jag skulle vilja vara en fisk eller en fågel för en dag :D
11. jag kollar alltid på film, är en filmnörd
12. jag kan sitta skratta åt mina egna skämt i flera minuter
13. jag är 5475 dagar gammal :D!
14. jag är onormal

15. jag har alltid velat ha en bögkompis :o :D! (random jag vet)
16. jag älskar glassen häagen dazs mer än allt
17. jag har alltid undrat hur det är att vara kille o.O, asså typ vad dom snackar om, hur dom ser på saker och ting :D
18. jag kan också sitta gråta till filmer, specielt disneyfilmer
19. min morfar är den mest snällaste som finns
20. jag har alltid velat ha en tvillingsyster som ser exakt som mig, eller en storasyster
21. jag älskar stora ringar
22. jag längtar tills på lördag.
23. jag har en rosa morgonrock med röda hjärtan på
24. jag har världens bästa vän
25. en gång har jag hittat min mobil i kylskåpet
26. jag verkligen älskar kinamat
27. jag älskar svart nagellack
28. jag är SKITRÄDD för skräckfilmer, men kollar alltid på de endå, och jag sitter alltid och pratar och säger till teven att typ " GÅ INTE DIT " "KOLLA BAK" "AKTA DIG" och så gör jag heeelatiden =)
29. då jag va liten så ville jag bli glasblåsare
30. jag verkligen HATAR ":P" smilisar! ÅH VAD JAG HATAR DOM!

och nu så sover mitt högra öga och jag och mitt vänstra öga ska jojna nu :)
SOV SÅ GOTT NI ERA SMÅ FISAR :) OOOCH JUSTE JAG SKA TILL MARTINA IMÅN :D

GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:P :P :P :P :P :P:P :P :P

2010-06-13 @ 16:19:56
Postat av: evelina :D

moget :)!

2010-06-13 @ 17:32:39
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0