imma put you to bed

Hola amigos :)

är hemkommen från gislaved nu :), kollade på film the collector med pierre. OMFG JAG HÖLL SERIÖST PÅ ATT BAJSA PÅ MIG! det va den mest jävla hemskaste filmen någonsin :o! det är en såndär film som man :D verkligen inte vet som kommer att hända, (man brukar oftast fatta vilka som kommer dö och vilka som kommer överleva i en film, men det fattade man verkligen inte i denna) iaf. jag rekomenderar verkligen den! och så befinner jag mig just nu hos familjen gunnarsson :), vi har precis käkat pizza :D, vi ska kolla film sen hoppas jag ^^ om ni inte fattat detta så är jag värsta filmnörden.. men vi hörs sen :D och imån så drar jag till martiiiiiiiiiinaaaaaälskling! men nu ska jag ta och vara social :)

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0