its never easy to say goodbye

godmiddag bloggen

är hemkommen från en ledsam dag.. my och samson kom hit till mig på morronen och jag fixade deras hår, och så va det på med kläderna och dra sig iväg till skolan, där satt vi i klassrummet och pratade lite, och när alla ska ut för att gå (springa) ner till kyrkan JA DÅ JÄVLAR TRILLAR JAG -.-'''''' AMMMEN asså DET ÄR LUUUUGNT!, jag fick bara lite ont.... och så satt vi där i kyrkan och alla sjöng så jäääävla fint! satt och släppte massa tårar så fint va det :') efter det så fikade jag petti, vicci, samson & filip på berntz :) YUMMII :D

och sen va det tillbaka till skolan och säga tack och adjö till alla 9:or, jag kommer sakna ett par personer välldigt mkt, fyfan. kommer bli helt tomt i skolan nu. men HEY. fuck the life :D

ikväll ska jag och massa brudar grilla och ha det supertrevligt! .... för det är ju trots allt sommarlov nu, så det kanske inte va en så dålig dag egentligen.. :D:D::D:D:D

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0