lakritsbåtar

Hejsan bloggen :)

sitter just nu med my och pratar lite :) vi har käkat nudlar och och varit ute lite i solen ^^ jag och my har blivit värsta nudel&film freaken så vi ska kolla på film snart :D ... och jag måste städa mitt rum också! asså jag kommer dö :o och inte nog med det! jag ska moppa och damsuga hela huset! jajjamensan upp med hakorna. :) oooooooch JUSTE :D:D:D:D IKVÄLL D:D::D::D ska jag och 5 tjejer till jossans stuga och sova över där :') och lilla älskligen ska ju göra sitt moppekortbajs idag så om vi har har tur så kommer hon hem med ett moppekort idag :D OCH DÅ KOMMER JAG OCH MARTINA ÅKA MOPPE OOOOOOOOOOOOMMMMMMGGGGGGGGGGG! asså jag säger bara lycka till älskling! MEEEEEEn nu så måste jag och my kolla på film :D have a beautiful day people!

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0