your smile will fade away

nu är vi hemma och jag är superdupermegabajs döv & trött och har skitont i halsen, vi firade ju ebba idag så vi åkte till familjen gunnarsson, käkade pizza, käkade tårta och så pratde vi, spela buzz och SJÖNG SINGSTAR. asså seriöst, det va nog bland det roligaste på läääänge säger jag bara :D! jag är verkligen HELT DÖV nu, och jag skojjar inte xD. faaaaaaaast, nu så ropar häagen dazs på mig, OMG JAG HAR KÖPT EN NY SMAK JAG GLÖMDE SÄGA DET!, strawberry & cream ^^ *dör* hepp men nu ska jag tjocka mig. och imån ska jag till martina tror jag :DD::D så vi hörs imån älskligar! ...........och jag måste säga en sak.... att jag har fortfarande inte min normala mobil (vilket betyder att jag inte kan lägga in bilder på datan) :(! MEN IMÅN!! IMÅNIMÅNIMÅN! då kommer äver dagens kötbulle!

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0