123


I love you I do
hej allihopa :D! sitter just nu och lipar totalt sönder :')! kollar nämligen på slumdog millionaire och dricker oboy! jag älskar oboy (a) iallafall till filmen: asså en den killen är ju verkligen drömkillen! (själva rollen som han spelar då) han gör precis ALLT för Latika (Latika är hans stora kärlek) dom 2 skiljs åt flera ggr men Jamal ger sig bara inte! han letar efter henne år efter år. Dom hittar varandra och dom skiljs åt. Han ställer upp i "vem vill bli miljonär" bara för att hon vet att hon alltid kollar på det. och han vinner 20.000000 rupier! BLABLABLA okej då vet  ni :D! kolla på den :D. men måste ta ut min lilla sockerkaka som är i ugnen nu! :D hörs sen!

-dagens random: jag blir anfådd när jag springer.



Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar dig älskling <3 och den dära miljonär saken kollade vi på i fredags med ÅKE PÅ SVENSKAN :D

2010-03-16 @ 20:19:48
Postat av: evelina :D

och jag saknar dig älskling <3

2010-03-16 @ 21:06:49
URL: http://evelinasellen.blogg.se/
Postat av: Matilda

asså ggud vad du är sööt bby :*<333

2010-03-20 @ 19:13:17
URL: http://matildaejagdet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0