all these beautiful memories...



jag saknar bada i havet.
jag saknar sitta och grilla marshmellows sent på stranden med alla kompisar, trycka ihop sig för att alla ska få filt och sitta sjunga massa sommarplågor.
jag saknar vara brun.
jag saknar att få gå osminkad till stranden.
jag saknar att få ta på mig VÄRLDENS fulaste cyklop bara för att simma ut i havet och få snorkla.
jag saknar att få springa RAKT ut i havet även fast det är hur kallt som helst och bara slänga mig i det.
jag saknar att takortiluftenbilder sent på natten.
jag saknar skriva ditt namn i sanden på stranden.
jag saknar att få tälta utomhus.
jag saknar att få bränna mig och sedan få smörja in mig med massa hudlotion som luktar så himlans gott!
jag saknar att få käka hur mkt glass som helst.
jag längtar efter att få inviga mina älskade underbara gladiatorskor.
jag längtar efter att kunna gå i shorts till skolan.
jag längtar efter att solen bränner mig i nacken.
jag längtar efter värme.
jag längtar efter solblekt hår.
jag längtar efter alla skrapsår man fått efter en vild & helt galen natt med endast en cykel.
jag längtar efter att få skicka och få massa bilder på alla extremt roliga grejjer man gjort.

jag längtar efter att få skapa oförglömliga minnen..

Jag saknar att få ta huuuur många bilder som helst. för när man tar bilder, så lägger man minnet på en bild
& det är det som gör ALLA bilder så fina, även fast man blev huuuuuuuur ful som helst på bilden, så är den så jävla vacker på något konstigt vänster, och den gör en så fruktansvärt glad, man skrattar till bilder för man egentligen inte fattar att man kan bli så ful haha.. jag sitter seriöst och fnittrar för migsjälv när jag tänker på dessa tankar, när jag tänker hur jag har sett ut på massa bilder, hhahahha! blir helt sprallig och störd!
blir helt tokig av att drömma mig bort! så jag slutar vell att skriva nu hihi.

but, honestly, I miss it so much, jag saknar detta mer än när en fet unge längtar efter effterrätt, och både du och jag vet att den ungen kan bryta hop om ungen inte får sin "gooooajordugbbsglassmedmassamarrängerochchokladsås"
 
eller t.ex när jacob totalt längtar sönder efter att den nya harrypotterfilmen ska gå på bio, och han är så desperat, förväntansfull, sprallig & nervös efter att få se den ÄVEN fast han har läst alla böcker och redan vet EXAKT vad som kommer hända. haha knäppis

så SÅ HIMLA MKT LÄNGTAR JAG!

aaaaall there crazy things, fyfan vad glad jag blir... okej kom på migsjälv att jag fortsatte skriva.. HEHEHE

LOVE IT.

P E A C E   A U T


Kommentarer
Postat av: amanda

sommar nu tack! :) <333

2010-03-17 @ 20:24:43
URL: http://alltidamandaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0