EY GUYS!? :D IT'S MY BIRTHDAY :D:D:D::D:D!♥

EY YOO WHATZ UUP HOMIES :D? OWH MHY GAAAAAAAD!, ITS MY BIIIIIIIIIRTHDAY :D:D::D:D!

O H  Y E A H

*dör* BÄST IDAG :D, min älskade vän samson ställde sig på matbordet i skolan och sjöng för mig! 
TACK ÄLSKLING  min mormor och morfar kom hit och firade mig, och ikväll kommer min kära kusin & moster hit! vi sak käka kinamat YES, ÄNTLIGEN SOM REAL FOOD :D.... har typ käkat 103746524566 nudelpaket bara denna vecka :o
HELT KNASIGT :D! men jag återkommer senare och berätttar vad jag fick (A)!

-dagens random: HAHAHAHHA MIN KÄRA ÄLSKLING ALICE DRÖMDE ATT HON BLEV JAGAD AV VOLDERMORT (I HARRYPOTTER) ÄNDA FRÅN ICA TILL SKOLAN! HAHHAHAHAHAHAH FYFAN vad jag ÄLSKAR DIG ! ♥

iloveyousunshine ♥

Kommentarer
Postat av: lisapham

grattis evelina-sötaste-i-hela-bollen! :D <3 <3

2010-04-01 @ 15:35:15
URL: http://lisaphams.blogg.se/
Postat av: evelina :D

Tack lisa-världens-sötaste-varelse-på-denna-jord! :D <3<3<3!

2010-04-01 @ 15:49:23
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0