follow me down - 30H!3 (8)


expect the best, be prepared for the worst, fuck what others think & do your own thing

t
jingeling bloggen :)! jag har haft det skitkul denna helg, värsta TUMMEN UPP för denna helgen :D! i fredags så var jag med vicci & sahra och massa andra och myste & igår va jag på fest i gnosjö, riktig kul faktiskt :), men blev tvungen att åka hem ganska tidigt :/. iallafall, jag spenderade natten hos min plutt :), supermysigt (a), BTW, HALLÅ jag bakade en kladdkaka och en sockerkaka precis :o! de blev skiitgoa :o, blev helt imponerad själv :o, fast mami blev mest förvånad ._. men iaf :D jag mår inte så jättebra nu faktiskt, :/ ska vila lite och ta det lite lugnt, & ikväll blire entourage! (L)  men vi hörs senare!

- dagens random: visste ni att isbjörnar är vänsterhänta? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0