i can make your bed rock


evelina miss summer :( 
HEY U THERE :D... har precis käkat och känner mig som en uppstoppadkameltå som har fått rabies :)! aa eller ngt i den stilen ... :D (i), hmm... jag har ingenting att göra, så jag kollar på film och funderar lite... inget ovanligt med andra ord :), men asså jag har tänkt på en sak... undra hur livet skulle vara om man fick vara huuuur rik som helst och superkänd bara för en dag.. undra hur alllt skulle vara då :o, liksom tänk på kläder man skulle kunna köpa :o och tänk på alla fans och alla paparazzi som skulle köra upp en kamera i ansiktet på en, tänk att få vara typ väärldens förebild för massa människor och tänk att kunna inspirera folk :o...... och .... shit .. :o
okaaaaey i'm a reallyreeeeally wierd person... don't you think? eller, det kanske inte bara jag som tänker såhär :)...okej jo kanske.. men jaja, jag kommer förrmodligen titta förbi senare med andra konstiga tankar, så vi hörs senare :D

jag är inte normal, jag är bara jävligt unik :)!


-dagens random:
I'm done trying. If you want me in your life, let me know. Bye... ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0