stop giving us homework .... IT KILLS TREES! (U)


okej.
jag tkr att det är bättre att jag berättar om min lilla dag nu på dirren :D!...(A)
fööööörst på morronen så åkte vi till vårdcentralen för att vi skulle se vrf jag har varit förkyld så länge och vrf jag har haft feber som har släppt och sedan kommit tillbaka dirket efter den har släppt.... (?), ja iaf.... och då körde dom ner en sticka i halsen och jag höll på och spy :(... men det va inte det värsta :(!..
JAG FICK TA ETT J*VLA STICK I FINGRET!!!!!!!!!, asså jag höll totalt på att lipa sönder (NO FKN KIDDING!) :( men det gick bra tillslut, det tog en liten stund,.. a en stund.. jaaaaaaja OKEJ EN LÅNG STUND DÅ       ..!  men sen så då jag tagit den så sa hon att jag var så duktig så att jag fick ett bamseklistermärke :D:D::DD:D::D:DD!.....
okej det låter som att jag är typ en 5:åring.. (vilket jag inte är.. jag är ju snart 15..) men jaja :D, ni vet att jag har forbi för sprutor, sååååååå jaaaaa, sen så gick jag tillbaka till skolan, vi hade bad så jag stack in till simhallen, men då så slutade dom precis, så jag hängde med in i omklädningsrummet, och ja, sprang runt och sjöng och dansade med min älskling (ipod)

O H  Y E A H    (Y)

sen så hände det inte så mkt mer hihi, elr jooooooooooo :D!
haris, rezart & jag tog följe hem och pratade om lite privata grejjer ;), fan vad jag diggar er 2 asså, så jävla härliga är ni :)!

JAJA, nu måste jag.........ni. vet. vad........... plugga -_______________-

bajsbajs ♥

Kommentarer
Postat av: Vicci :D

Haris och Räz är fkn Awesome :D<3

2010-03-29 @ 21:04:28
URL: http://vicciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0