thinking about you

hejsvejs!

ska snart till kyrkan, och jag är seriöst så trött att jag kmr svimma av snart, jag har redan somnat  2745284345 ggr på mitt lilla tangentbord och det va bara under detta inlägg :|
liksom ena sekunden så sitter jag och skriver, sen den andra sekunden så vaknar jag av ett ryck av att jag har somnat på mitt tangentbord :o
och bokstäverna... ja, dom bara öööser in så helt plötsligt när jag vaknat så står det ungifär såhär MITT i en mening jag precis skrev:

"och jag är seriöst så trött att jag kmr".....6ytyt65rytghhhhhtghycyyyyyyyyyyyyyyyyyyyysbgfcdxsdddddxxxxxxxdddddddd

"liksom ena sekunden så sitter jag och skriver, sen andra sek.."....vbggggggggggggggggggggggggggggggggghjbygggggggggggggg

men jajajajajaaaaaja :), nu är jag vaken så jag ska passa på att avsluta detta inlägg nu innan jag somnar....... igen.... hörs sen!

bajsbajs ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0