boy i'm doing just fine alone :D

Hello babe'z!

shit vilken soft dag det har varit idag :D, har haft 4 lektioner. OCH OCH OCH OCH OCH! JAG HITTADE MIN SKÅPSNYCKEL!!!!!!!!!.............. och den låg  I MITT PENNFODRAL -__-'!?

jag har liksom gått runt och letat arshlet av mig efter min nyckel, som sedan låg i mitt pennfodral -.-

så asså...är inte jag bara så jävla lyckad ibland? :D.. (jag vet att ni tycker jag är smart..)

OCH nu återstår bara mina hemnycklar, som jag måste ragga upp. . . . igen för 2456962459 ggn. haha jag hatar att man inte bara kan ringa till dom och fråga vart dom jävlarna tar vägen hela snablans tiden.. för om det är ngn eller NGT som totalt äger GETBALLE på kurragömma, ja då är de ju nycklarna.

men om både min (EXTREMT TRASIGA STACKARS) cykel & mina skåpsnycklar tittade fram bakom det lilla lövet i skogen, under bäcker och i stubben, så borde ju mina hemnycklar också titta fram. eller?
 
J A     :D

men nu så ska jag ta och kolla på film :)

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0