everytime i look at you, i always catch my breath

HEJ alla monsterdiggare!

jag är hemma från värsta dagen/ natten!

på morronen, jag gick upp, kl 9 på morronen, och så gick jag ut med tilda. ja tänkte att jag kunde blunda lite medans jag gick (a) (eftersom jag va så himla trött) ja. och DÅ. DÅÅÅ DÅÅÅÅ JÄVLAR DRIG TILDA IN MIG I ETT JÄVLA TRÄD !??!?! allt ba BAAAM och så blev att svart i 3 sekunder, och sen så blev allt normalt igen förutom smärtan som kom precis efter allt blivit normalt.


SEN så va det bara att springa hem och duscha, fixa mig och dra iväg till rosa kiosken för att sedan möta alla tjejer & ta följe till gvd :D ...MEn vicci skulle skjutsa mig, med ett sprucket revben och en cykel med punka på! SÅ SMAART ! (i)

såå... alla cyklade iväg från oss, och jag. evelina sellén, en GENTLEMAN till MAX hoppade av cykeln och sprang i jämte (h) typ halva vägen, och jag va heeeeeelt död! :)



sen så kom vi fram, kollade runt lite, tappade bort varandra och hittade varandra, köpte glass, kollade på kanevalen och så kollade vi på ballong dansen.

DÅ VI SKULLE HEM. JA DÅ så skulle jag skjutsa malin, med en kebab i handen och cykla i en nerförbacke med massa snablans folk ivägen! FAST DET JAG INTE VISSTE VA ATT NÄR JAG VA I NERFÖRSBACKEN MED KEBAB I MUNNEN, SKRIKANDES AKTA. JA DÅ MÄRKER JAG ATT NÄR DET BÖRJAR GÅ LITE FÖR SNABBT JA DÅ GICK DET INTE BROMSA!

JAG HÖLL SERIÖST PÅ ATT FKN DÖ
D Ö D Ö  D Ö  D  Ö D Ö Ö Ö Ö Ö .... FAST det gjorde jag inte :D.. som tur va :D

men sen då vi kommit en bit. ja då börjar min kebabrulle att läcka! -.- så jag fick sås på hela cykeln och hela mig -.-
PLUS att jag satte en lök o halsen och så tappade jag en lök på skarfen :(!

men det va inte det värsta för att sen så träffade vi på en orm :OO

och BAM. där dog jag. ......           ....... och sen kom jag hem.



SEN så på kvällen drog jag och lilla malin in och så gick vi med dom andra tjejerna :D
och så gick jag och main  HELT SERIÖST runt om i hela jävla gvd för att hitta MJUKGLASS! vi gick nog till 5 olika st. och det fula va att ALLA låg på olika ställen i var sin kant liksom.

och så efter en heeeeeel dags letande DÅ HITTAR VI EN KIOSK PÅ KVÄLLEN!!!!!!
OCH GISSA VAD!?!?!? 

den va stängd. TOTAL STÄNGD. jag höll på att smälla av.
men jag blev glad sen när vi skulle åka karuseller (a)

SKIIIIITKUUUL! :D


och sen drog jag hem, och vicci ska nana över här och så har jag bakat kladdkaka :)

så vi hörs imån. SORRY för detta långa inlägget :D
 

nattinatti

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0