i'm done trying, if you want me in your life, let me know. bye

hejsan :D

glömde säga, att denna idrotten vi hade idag i skolan, har nog varit den mest konstiga lektionen på LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääÄÄÄÄääääÄäÄäänNgEE! 

vi reyvade (jag vet att jag stavar fel...men det låter så när man säger det faktiskt...) 

hahah men den var skitkul iaf :D, fast man såg ju inte LIIIIiTE rolig ut liksom.
jag såg ut som en uppstoppad gris med 3 ögon och 1 fot som har ätit ett knäckebröd med död fågel på.
så... det såg inte så vackert ut med andra ord. MEnMEnn :)

nu måste jag ner och hämta sladden så jag kan lägga in lite bilder :D!

OCH JUUUSTE! BTW. jag skulle ta nycklarna. och låsa upp. TROOOOOOOR INTE DU ATT DET ÄR 5 JÄVLA ÄCKLIGA SPINDLAR RUNT MIN DÖRR DÅ!?!??!!

ASSÅ JAG HÖLL PÅ ATT BAJSA PÅ MIG! SERIÖST! JAG SKOJJAR INTE 5 SPINDLAR! och dom var ju inte små heller. dra på trissor säger jag bara.

hepp..okej jag måste ner och hämta sladden nu.... åååååååh vad jag bara SÅ INTE ORKAR det.. men jag måste.

så hejdåååå

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0