J*VLA FKN MYGGHELVETE!

*kliar UNDER mina fötter* FÖRST VILL JAG BARA SÄGA AT EN J*VLA MYGGA BET MIG UNDERFOTEN !

NEMEn hejsan! :)

jag  uppdaterade inte igår eftersom jag va helt slut när jag kom en ifrån en sjukt rolig kväll :D

jag fanny & sahra cyklade upp till annie där det va massa andra tjejer och så grillade vi :)
SEEEEEn så precis innan vi skulle äta. JA Då gick fannys stol sönder HHAHAHAH, så vi fick hämta en ny (a)

sen så åt vi lite gott. fast jag va helt j*vla proppmätt efter dagen, har typ käkat 2 mammutar sammanlagt.
så jag åt ........... en till mammut :D, alltså åt jag 3 mammutar sammanlagt, och sen va jag mätt som en köttbulle i öknen :)!

efter vi grillat och så. så bestämde vi oss för att dra ner till tokarpsbadet och och mysa och så :)
FAAAAASt det va upptaget :(!

så vi åkte till en brygga och så käkade vi kladdkaka med after eight istället :D SÅ HIMLA GOTT :D
och så åkte vi ner till samhället, där vi mötte en jävla massa folk haha så satt där mitt i centrum och pratade chillade och levde livet :) 

så det va min kväll :D

kyss

BTW... BIG HATE TO MYGGOR!








våran hemliga hörna

(alla: gör grisnäsa!) (och jag .. jaa...jag gjorde en egen min)








det va lite av bilderna :)!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0