nutella i ögat

HEEEEEEEEj :)

är hemma nu och kollar på GOSSIP GIRL SÅKLART :):):):):):)
fast påväg hem så regnade det på mig och my :(!

FY REGN FY PÅ DIG!

IALLAFALL skolan har varit helt okej faktiskt :)
faaaaast jag hade 2 prov idag.. och dom kanske inte va dom lättaste direkt .... ...

hmmm. jaja :D gympan var iallafall rolig idag :D vi hade frisbeefotboll :D .. fast vårat lag förlorade stoooOOoOOOoort! HAHAHHA EPIC FAIL. :)

men det va kul :D
och nu så sitter jag då och kollar på gossip girl (a)

och så väntar jag på att jag och my ska ner och kolla på fotboll med dom andra tjejerna :)
och sen ikvälll så kommer lite släktingar och firar mig (dom ska fira min födelsedag som va för ungefär 2 månder sen..)

OCH SEEEEEEN efter det så ska jag och dea kolla på film :D

så vi hörs senare :D

kyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0