skallebang

jag har världens skallebang (huvudvärk) så jag skriver lite kort om dagen :)

föööörst börjar jag med min EXTREMT ONORMALA OLYCKA (inget ovanligt dåra...)  jag tar på mig min gråa tröjja och ska käka. SJÄLVKLART spiller jag ut all min kära oboy på tröjjan, så då vare bara att springa upp igen och byta kläder :)

sen då jag kom till skolan.. ja då jävlar hade jag ingen skåpsnyckel :@! ... :(
*SUPERDUPERSADFACE*

så då sprang jag runt och letade efter en kompis som jag kunde lägga mina grejjer i :), och då hittade jag ALICE :D
heheheheh. sen så jag spraaang till lektionen.... OCH DÅ, DÅ HÄNDE DET!

min nyckel satt på handen -.-'

GR8!!!!!!!!!!!

och sen så va det huller om buller haha. :D

Sen så efter skolan drog jag sahra vicci hem till lilla älsklingen fannybanan :)!
där satt vi och snackade om midsommar och hela sommaren, SÅ NU ÄR DEN PLANERAD :D 
DET KOMMER BLI SÅ JÄÄÄÄÄÄÄLVA 

A  W  E  S  O  M  E  !

men det va lite som hände idag, men mer orkar inte skriva mer hihi för jag har ju som sagt skallebang :(


kyss

Kommentarer
Postat av: vicci :D

haha vi planderade ju bara midsommar? ;) men visst om det är hela sommaren så... AWESOME :D<33

2010-05-10 @ 20:02:08
URL: http://vicciii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0