thinking about you



* jag vill inte vara taskig eller krossa era hobbys eller era drömmar, men snälla haha, jag tycker det är så jävla roligt när ni köper systemkameror och så fotar ni typ äpplen som ni sköljer under kranen och tror att ni är värsta superproffsfotografen HAHAHHAHAHAA, men ... fina bilder blir det :)

* då det är värsta superfina vädret och sen så börjar det ööösregna samma dag -.-?

* NÅGON JÄVEL HAR TAGIT MIN HELMUTT (cykelbäbis)

* nära vänner som sticker en i ryggen... aaaaaaaaaaaotch. ingen bra idée

* att man måste trycka på "gilla" IST FÖR ATT TRYCKA "bli ett fan" ASSÅ HALLÅ DET ÄR TYP JORDENS UNDERGÅNG ? HUR KAN MAN TA BORT "become a fan" KNAPPEN!?????!?!??!?... nae, KATASTROF!




* jag hissar det fina vädret!

* jag älskar denna låten : dance to this song - kevjumba

*
SAMSON! jag älskar dig så himla jävla otroligt mycket och jag skulle aldrig klara mig utan dig!

* glass & bullar (a)

*  och jag totalt ääääälskar luktenm efter en varm solig dag, så börjar det sommarregna och den lukten av blöt varm asfalt... asså den lukten är heeeeeeeeelt obeskrivligt gudomlig

* nya kompisar :)!

Kommentarer
Postat av: lisapham

haha sant de dära med systemkameran, jag kan fan ta sånna kort med min lilla digital, lätt som en plätt med x)

de dära är bara waste of time typ hihi (a)



puss på sötan!

2010-05-06 @ 23:33:34
URL: http://lisaphams.blogg.se/
Postat av: evelina :D

hahaa jag kan ta sånna kort med min gamla mobil som har 2.0 megapixel liksom hahahah :D så jävla waste :D



puss på dig snygging!

2010-05-08 @ 17:59:44
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0