what is your frikkin problem?

Hej alla nattmössor :)

det blev ingen promenad innan, vi bestämde oss för att hela familjen skulle kolla på film ist :) och det va mysigt :D. fast sen efter filmen så gick jag upp och satte på confessions of a shopaholic som jag sitter och kollar på nu :)

jag har också käkat typ 83756292651 frukter idag. helt otroligt faktiskt :D jag klarar mig typ i ett år nu..... 
MEn har jag tänkt på att det är sommarlov snart också. det betyder att skolavslutingen närmar sig.

känns jävligt tråkigt faktiskt, fast ändå skönt. jag har längtat efter varma kvällar på stranden. shorts och bikini. solbränd hud och mjukglass.

okej fast nu så somnar jag sittandes. så jag tror att jag ska släcka ner och nana nu sov så gott!

xoxo evelina


det är ganska wierd att varje gång jag har skalat min förbannade clementin, så får skalet alltid en... en ... en såndär form:'o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0