I'M THE LUCKIEST GIRL IN THE WORLD ♥


HallLlLllååå. :)

tänkte bara berätta att mitt internett inte funkar hemma.. så jag kan inte uppdatera på bloggen :( *bajs*
men jag hann allt lägga ut bildbomben. :D (Y)
sitter iallafall just nu på svenska och måste skriva deckaren som går SÅHÄÄÄR BRA! .. eller inte. kommer ingenstans..
MEN till ngt helt annat. när jag kommer hem så blir det att packa till stockholm, vara med min söta plutt och sedan träffa alice en sista sista gång innan hon åker! kommer sakna dig så himla mycket hjärtat!
sen imån kl 11 på dagen så åker jag till pappa!
och nu måste jag fortsätta med berättelsen.
och om jag inte skriva innan jag åker till stockholm,  så ha det bäst ♥

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0