even if i am 1000 of miles away from you, you will always be with me in my heart


gokväll sockertoppar :).

NU är jag klar med allt. det enda om ska ner är sminkväskan, annars, I'M DONE!
och juste, innan när jag satt och höll på med den tråkiga uppsatsen.. så kommer martina, elin och denise PLÖTSLIGT in i itt rum :O ja ba.. WTF!? :'D, då hade dom kommit för att säga hejdå till mig :') hihi, och sen så trillade samosn och filip in i mitt rum också :D så satt vi och pratade lite och så. så det hände innan :). men nu är jag jättetrött, och jag kommer endå inte somna bara för att jag är så nervös för imån :/ så jag tänkte ta ut linserna och borsta tänderna och sedan krypa under täcket för att kika lite på film. annars,

nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0