fuck you i'm batman


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEj :DDD

sitter i sängen och diggar musik (a) hade ju idrottsdag idag i skolan -.-' va med på 4 grenar... anmälde mig till 1000 JÄVLA METER i sista sekunden! och det gick SKITBRA! fick guld i 100 meter, guld i längd och guld i 1000 meter PLUS guld i kula! HAHA KAN NI FATTA ELLER !? :D:D:D

................... om ni inte fattar vrf så är det ganska troligt, för det hände inte... jag kom sist i typ alla HAHAHAHAHHAHAhAHA! eller jag va typ medel men endå HAHA!, fast på 1000 meter så blev det jobbigt så att när jag va på mitt andra varv så la jag mig ner på marken och ba:och slog handen på marken och sa I'M OUT! (som i filmen never back down). och så låg jag kvar där ett tag HIHI! sen så... gick jag hem och tog en powerwalk. OOOOCH så kom murre och hälsade på mig HIHI =')! men nu ska jag forstätta digga musik.

later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0