SURPRICE


igår när jag satt uppe vid datan, så kackar det  på min dörr,
som vanligt så skriker jag kom iiiiin
men det kom ingen (?)
och så skrek jag igen koooom In!
och ingen öppade dörren, och tillslut så skrek jag så jag trodde att hela kina hörde
KOOOOM IIIIIIN FÖR FAAAAAAAAN!!!!!!!)(/&#¤%&/¨

men ingen kom in.... jag reser mig upp, skitarg springer jag ner för trappan och SMÄLLER upp dörren
OCH så slår jag i något! :o

denna lilla saken.. jag ta in den och tar hastigt bort locket..och så ser jag en

PANNKAKSTÅRTA (!)
och utanför så hör jag massa skratt och så öppnar jag dörren, OCH SÅ STÅR MY OCH ALICEN UTANFÖR (!?) :D:D:D

jag har helt enkelt världens bästa vänner!
 
ME ♥ U


Kommentarer
Postat av: Anonym

Suprise* lilla ninaSQQQiiiiiiiii :)

2011-04-04 @ 22:56:04
Postat av: evelina :D

Du är en squui!

2011-04-06 @ 18:52:44
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0