FAKE?

*pustar ut*
nuuu är jag hemkommen från en gryyyyyyyyyyyym vecka!
helsingborgsdagarna har varit så jääävla obeskrivligt underbara och roliga!
har träffat massa nytt folk och varit ute och vänt uppochner på hela skåne!
ae, men seriöst tack alla, så himla mycket!
sen igår så var jag i halmstad.. det sög ju jämfört med hbg dagarna haha!
men fanny och ebba var iallafall roliga! så vi hade det trevligt iallafall!
såg lite kändisar också :), ganska kul att dom tror att dom är så bättre än alla andra :)
jag menar.. att gå MITT INNE I STAN och inte ha tid att ta bilder med fans, då undrar man varför man över huvudtaget ens går in i stan?:)
jaaaaaja, det är en fråga vi aldrig lär få svaret på :)
ska ta och sätta i en ny film i dvd:en och fortsätta mitt filmmaraton, i min ljuvliga säng!
pussing

Kommentarer
Postat av: Mia

dom har väl också rätt till ett liv? visst dom är kända dom har valt det, men vissa gånger kanske man inte alltid vill? Så bara för att dom är kända har dom inte rätt till att kunna gå ut utan att ta bild med fansen?

2011-08-05 @ 16:33:25
Postat av: Evelina :D

Nemen hej Mia :), Jadu. Där tycker du och jag HELT olika, tycker det luktar liiiiiiite skumt att gå mitt i stan på Rixfm festivalen och bara neka alla fans på det sättet vissa gjorde :)

Du var ju inte riktigt där och såg vad som hände :/

Om man ska neka fans kan man göra det med stil och inte svara så kaxigt som vissa gjorde :)

Rätt till eget liv? Tar du inte i lite för mkt?:) för eget liv har jag inte nämnt ngt om ;)

Jaja, du får tycka exakt vad du vill:)



2011-08-06 @ 16:19:26
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0