I'M OFFICIALLY LOST TO THE DARK SIDE



oh yes i did........
jag har i alla mina år HATAT ben & jerrys, och varit fullt trogen till min stora kärlek HÄAGEN DAZS. HUR ÄR DETTA MÖJLIG!??!!?? undrar ni.
jo, det ska jag berätta.
det var för 2-3 år sen när min kära pojkvän, jag och vänner spontant fick för oss ta tog tåget till liseberg!
själva resan och liseberg var huuuur rolig och mysig som helst. MEn det där jävla ben & jerry's stället hade öppnat upp där uppe vid uppsvinget. så tog oss dit och jag smakade på glassen och milkshaken.
och efter jag ätit det så fick jag så fruktansvärt jävla ont i magen. och jag låg på parkbänken med huvudet i j's knä i .. ja, jag vet inte hur länge.
men sen så la sig smärtan lite, och vi fortsatte att ha skit kul. 
men när jag sen kom hem så spydde jag och hade magsmärtor i några dagar.

från och med den dagen hade jag lovat migsjälv att INTE någonsin äta b&j igen.

nu vet jag att många som läser detta tänker/vet att det inte var b&j fel. jag vet, men jag blev endå skräckt ifrån smaken och känslan igen. jag menar, om ni typ äter taccos och blir som matförgiftad och spyr och får värsta jävla kuksmärtorna i magen i flera dagar, tror inte jag att ni heller vill äta det på ett tag igen. men vad vet jag?

ANYWAYS, nu vet ni varför :D, och jag kan meddela att det var inte så farligt att äta det efter 3 år, fast det var lite läskigt i början haha. och jag har faktiskt lite ont i magen :(... JAJA
1 sak är klar. nu vet jag säkert, att häagen dazs är universums godaste glass.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0