DID YOU KNOW..


5 saker ni kanske inte visste om mig..


* jag hatar hamburgare, alla tycker det är så himla gott men det tycker verkligen inte jag!


* jag är jätterädd för fiskar och krabbor och sånt, tycker det är huur läskigt som helst!


* alla kallar mig för eve, men hemma och bland de närmaste så kallas jag Nina, det är pågrund av att mina småbröder aldrig lärde sig säga evelina, det kan de fortfarande inte säga evelina haha. de säger typ "vlina" de skippar de 2 E:en. så utanför skolan heter jag Nina.


* nästan VARJE gång i matsalen när jag ska ta mjölk ifrån dedär mjölsakerna så är det ALLTID slut! verkligen VARJE gång jag ska gå och hämta mjölk så är det slut! helt sjukt.


* när jag äter ägg så äter jag bara äggvitan, ägg gulan är så mjölig å äckling, nae usch :s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0