IF I WERE A BIRD, I KNOW WHO I'D SHIT ON FIRST. :D


hey fellas.
ligger nerbäddad under mitt superdupervarma duntäcke. lite sådär extremt mysigt, men vad som inte är så speciellt mysigt är att jag har jätteont i min rygg. bajs. jag har ju ont överallt hela tiden. så himla onödigt :,o
JAJa, skolan idag va helt okej, ingenting speciellt hände, bara att vi kollade på en såndär jättedryg film på matten, och så va det värsta jobbiga tinitus ljudet som irriterade mig! högtalarna va typ.. sönder eller nått för det kom ett sånt obehagligt tinitusljud. INTe najs.
men tänkte sätta på en film och vara onödig och bli nojjig över att vi har nationella imån.
wish me luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0