I'M SUPERWOMAN!


hej bloggen.. dålig uppdatering idag.
har haft fullt upp!  direkt när jag kom hem ifrån skolan så vare dags att trycka i sig maten på 3 sekunder.. sedan iväg med mamma till syv, satt där ett bra tag, leta upp vart gymmet var efter som att det flyttades ett tag körde runt som en dåre.. sedan handla, ivåg tillbaka till simhallen där vi letade innan, HITTADE gymmet (!) bokade tid, åkte fort som fan hem och bytte om, åkte TILLBAKA TILL gymmet, svettades ihäl, och NU
har jag kommit hem duschat, käkat flingor OOOOOOCH så ska jag ut och leta efter mina skidor i förrådet :D (y)

det är ju friluftsdag imåån ^^ ÅKA SKIDOR FTW!
.. okej blev ganska mycket på en gång.. JAJA ska dra mig,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0