SWEET SIXTEEN FUCKERS!


det här är min såå normala bästis som fick en harrypotter tårta på sin 16 ÅRSDAG. Du är för go tjejen,
men när jag endå håller på att skriva kan jag skriva en till sak. 

kära alicen sötaste forsman,

du är en sån sjukt underbar person, du är en såndär godbit som jag måste ha i mitt liv för att få mig må bra, en godbit som gör att jag orkar gå upp på morronen, en godbit som gör min dag bäst, och en godbit som jag delar PRECIS ALLT ALLT ALLT med. du är den bästa vännen jag har och jag älskar dig så himla mycket. du och jag passar så himla bra ihop, tillsammans är vi som.. vi är som mjölk och oboy, vi är som ett träd med löv, vi är som en telefon med täckning, vi är som en gitarr med strängar, vi är som harrypotter och trolleri. vi tekninskt sett, klarar oss inte utan varandra. för tänk om om du inte fanns.. då skulle mjölken vara utan oboy, och trädet inte ha nått löv, och telefonen skulle inte ha nån teckning och harry potter skulle vara utan trolleri. det liksom existerar inte i min värld.

det som vi har tilsammans, det har ingen, och det vet jag av botten av mitt hjärta. vi gör dom så mest sjukaste grejjerna tillsammans (fast de skiriver jag inte här.....) jag tar de lite mer vanliga sakerna vi gör i våran . vi går till ica i rosa morgonrockar, vi har ett eget språk, vi spoonar varandra offentligt och icke offentligt, vi kan äta huuur mycket som helst, så att vi spricker, och ända äta suuuper mycket godis efter det, vi åker pulka MItt i natten (runt 2), vi brukar göra det mest opassande i det mest opassande tillfällena, vi kan skratta åt en sak i flera timmar och tycka det är lika roligt, vi har fistävligar och det är lika roligt varje gång, och jaa, om jag fortsätter skriva så kommer jag troligtvis skrämma er som inte känner mig och alicen VÄL...

men det som jag försöker säga är att, det finns ingen som du, och du har hjälpt mig med så jävla mycket, när jag hade det jobbigt fanns du alltid när för mig med öppna armar, hjälpte alltid mig, och du hjälpte mig upp till toppen, och tack vare dig, så mår jag så jävla bra idag, verkligen verkligen så jävla bra, så.. tack för att du finns alice, du betyder världen för mig alice, och jag kommer göra alt i min makt för att ALDRIG NÅGONSIN förlora dig. jag älskar dig alicen.så himla himla mycket. ♥
 


Kommentarer
Postat av: alice

ÅÅÅH!!!!!!!!!! ÄLSKLING!!! JAG VET INTE VAD JAG SKA SVARA FÖRUTOM DETSAMMA!! JAG ÄLSKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET! DU ÄR DEN BÄSTA VÄNNEN MAN KAN HA!! <333333333333333333333333333333333333333333333333333

2011-01-24 @ 19:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0