WE DON'T SLEEP WHEN THE SUN GOES DOWN


*kliattack på foten*
TROR SERIÖST ATT JAG AVLIDER SNART :)))))))
har fått så himla många myggbett på de mest otänkbara ställerna så det nästan är sjukt!
och nu vill jag bara bajsa på dom men det går ju inte :(!
anyways, sitter just nu i mitt lilla rum och har precis kollat klart på justin biebers film - never say never.
SUPERBRA! har aldrig varit något vidare fan av honom, (visst han är grym på att sjunga) men nu, så har jag nästan blivit helt beroende av hans musik :o :D

iallafall, samson och filip var här idag och hälsade på. kul :)
och ngn hackar min dator, INTE kul!
min dator stängs ner hela tiden och det kommer upp en liten flik med en kamera och en skrivmaskin på (som om ngt fotar och skiver ut mina bilder) min data stängs även av ibland, känner mig väldigt ledsen/arg/förbannad/hungrig/dampig/och massa andra blandade känslor!

kul va? :D
eller inte, men nu ska jag sätta på ett avsnitt av pretty little liars, SUPERBRA det med :D
pussing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0