YOU THINK YOU GOT EVERYONE FIGURED OUT


hej gullepruttar!
sitter just nu i dalarna och äter bajs! (dodis)
ska fira midsommar här uppe med minst 29 andra skitroliga och härliga bajs personer!
haha haft en väldigt händelserik dag idag! orkar tyvärr inte räkna upp allt, men kan säga en sak:
idag när vi var påväg så somnade jag i bilen, hade så ont i huvudet :(
men när jag vaknade, så kan jag inte öppna mina ögon! och  jag kan inte röra min kropp, jag var som helt förlamad några minuter, kunde varken prata eller röra på mig, bara andas. och jag samlade styrka för att kunna slänga mig hit och dit men det gick verkligen inte!
men TILLSLUT så gick det. har nog aldrig varit så jävla rädd i hela mitt liv! 

och just nu, tänker jag inte sova på ett tag. så kära natt, vi kommer ha många mysiga timmar tillsammans!
pussing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0