-


hola!

måste bara säga att jag har haft en sån toppenhelg!
fredag: var jag på tjejkväll.
lördag: jag och my åkte till jkp och shoppade, när vi kom hem, var alice ensam i mitt hus och vi lagade maaat!, kort efter det så packade upp allt vi köpte och drog oss vidare till vicci där lite people var! vi poppade popcorn, spelade spel och hade det verkligen skitkul och mysigt!
idag/söndag: jag och myplutten vaknade upp hos alicen!, självklart var det första vi gjorde var att äta, yoghurt med frysta bär i och satte oss ute i solen. runt 12 rullade vi mot gläntan med lite people och badade årets första dopp! och nu snart bär det av till älsklingen alice där lite folk ska vara.
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0