MELON!


japp, för bara några sekunder sedan satt jag, den lilla köttbullen evelina ute och åt melon,
så bara försvann solen :o!
jävla bajsväder :(


sååå eftersom jag inte gör ngt annat, kunde jag lika väl uppdatera.
min häl håller på att återhämta sig, alicen är i mallis :( och jag saknar henne mest!
Cabarén är på onsdag och min grupp är laddad till max!
i helgen har jag umgåtts med lite folk och kollat på film, jättemysigt! men inget sådär speciellt har hänt..
vi har börjat packa nu också.. det börjar redan bli tomt i huset och det andra börjar fyllas... jag vill inte :(
detta blev mest som ett emo inlägg... jAJA jag har det bra iallafall, hoppas ni med har det.

NU ska jag gå ner och äta min älskade haägen dazs, cookies and cream.  ♥
adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0