I KEEP BLEEDING I KEEEEEEP KEEEEP BLEEDING IN MY NOSE

yooo waddap homies!
allt bra med er?
själv ligger i sängen i sängen med en pappersbit i näsan och fryser.. fick näsblod och har fått det ett antal ggr sen igår haha. tempen är uppe i 39, och högre ska den INTE gå!

F U C K   M Y   L I F E

typ. :D hehe, ianyways, igår.. var jag i gvd och träffade pierre och krille (makrillen)
var ute och gick, väldigt skönt trots att jag höll på att dö pågrund av ansträngnig :(
låter numera som DATH VADER när jag andas MOGHAHAHHAAH ..och det kom med ett g där som inte skulle va med..
orkar inte ens ta bort det.. förstår ni nu hur lat jag är ?
yes, thought so.
men nu ropar mitt näspapper på mig,
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0