DANSARFASTÄNHJÄRTATBRISTER

jag gråter inte längre över dig. det gör inte ont direkt jag ser ett foto på dig. jag bryr mig inte när folk pratar om att bjuda dig på samma fest som jag. när vi smsar ett tvärt får jag inte hjärtestopp varje gång ditt namn blinkar till. jag tänker på andra pojkhänder runt min midja. 

men ändå så susar det till i huvudet när jag ser din bil köra förbi eller när jag hittar din gamla tröja i stugan. ändå så tänker jag fortfarande på dig stundvis varenda dag & känner fortfarande hur ingen annan pojke kommer vara ens i närheten så bra som du var. ändå så vet jag att jag utan att tveka skulle ta tillbaka dig om du plötsligt en dag skulle stå framför mig & be mig komma tillbaka.


det där med att inte veta om man kommit över eller inte. om man saknar dig eller bara någon. 

- dansarfastänhjärtatbrister



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0