UNFAIR

wazuuuuup!!!!!!!!1111
sitter och kollar igenom fb som just nu bombaderas av student-bilder. grattis till er!
förövrigt så kollar jag på the vampire diaries och svimmar av lite smått av snygga männiksor.
men är inte det sjukt att vissa människor inte ens får en chans att faktiskt få bli känd, inte har ekonomi att få bo i sitt drömhus, inte ens pengar till mat, ät inte det helt sjukt? att vissa inte ens får chans eller möjlighet att bestämma sitt eget öde? Nae. Världen är bajs. och nu så kommer troligtvis idioter med ingen som helst hjärnkapacitet tänka att jag är otacksam för allt och tänka på massa citat som omfattar "vargladfördetduhar" SJÄVLKLART är jag glad över vad jag har! min familj, mina vänner och massa mer! anyways, kände att jag behövde säga detta för att undvika missförstånd eller idioter som vill få allt och alla att framstå som otacksamma och tröga för att få sigsjälva att må bättre och smartare för stunden :)
NU, vampire diaries!
natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0