ABOUT ME.


Jag älskar att gå barfota på sommaren, känna gräset under mina fötter, sanden mellan tårna och den varma asfalten efter en lång och mysig dag på stranden. umgås med mina älskade vänner en sen sommarkväll, eller framför brasan med varm choklad och mycket filtar en kall vinter. något som jag funderar över är havet, rymden och vad som händer efter livet. vad jag är bra på är att prata och skratta tills jag tappar andan. något jag älskar är onyttiga saker, t.ex glass massa godis och framför allt choklad. Kan äta det tills jag spyr. Och på tal om mat kan jag inte ens koka makaroner, men är en riktigt jävel på att laga pannkakor och baka kladdkaka!
Med min lilla famlij bor jag ute på landet. Men om jag ska vara ärlig är jag rädd för att bo på landet. Är rädd för att något ska hända och jag inte ska kunna göra någonting. Men visst är det super mysigt med solnedgång och fotodagar och trevliga människor som hälsar på. 
Spöken, disktrasor, sprutor, chockerande situationer och att bli bortglömd är det läskigaste jag vet. 
Det värsta jag vet är folk som ska slåss, hota och hålla på att skämma ut sigsjälva. Jag själv skulle inte ens slå en snigel. Skulle aldrig få för mig att gå på någon eller säga elaka saker om någon jag inte känner eller vet av egna erfarheter hur den personen är. Om jag tycker om någon så bryr jag mig om den personen jättemycket, jag är aldrig elak mot någon, så länge personen inte ger mig en jävligt bra anledning att vara det.
Vad jag strävar efter i mitt liv är att vara lycklig, sluta vara en mes och ge mig ut i världen och resa! Jag ska samla minnen från alla världens olika delar och skriva ner allt i en bok som jag kan sitta och läsa när jag är 84 år och börjar bli senil.
Jag SKA uppleva saker jag trodde var omöjligt.






Kommentarer
Postat av: emma.

du är en underbar person & jag är glad att få lära känna dig sötnos. håller med o e likadan på massa punkter. <3

2012-03-18 @ 17:32:34
URL: http://emmalottaa.blogg.se/
Postat av: Selma

tycker det här beskriver dig riktigt bra Nina :D

Och jag tycker fan vi reser tillsammans :D :D <3

2012-03-18 @ 20:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0