I MISS YOU.

hola amigos! ligger och hostar så att jag dör här hemma! okej .... överdriv evelina.. men hostar hela tiden! räcker att jag skrattar lite.. och så hostar jag upp min röv typ. (!!) anyways, jag mår just nu bajs! febern ligger på 40 grader och jag skakar som ett litet asplöv. ISN'T THAT GR8?!?!??!!??!
No. not in a fucking million years. )=(/&%¤#¤%&/!!
men äsch, nu ska vi inte klaga! finns folks om har det värre. :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH VET NI VAD??!?!?
idag blev jag jäääättesugen på ägg! (?) så jag gick, och just nu är jag lika snabb som en snigel, och sen när jag ÄNTLIGEN kommit ner anfådd som en liten korv, så har vi bara ETT ägg kvar! TUR tänkte jag då, men icke!
vad är det första jag gjorde?
JO JAG TAPPAR DET PÅ GOLVET!!!!!!!!!!!!!!
WHY GAD WHY??!?!?!?!
livet kunde just då ärligt talat inte bli sämre. trodde jag skulle DIE MOTHERFUCKER DIE!!!!! kinda.
men mammasqui var så snäll och köpte med jordgubbar och en hård omogen mango och massa bananer med sig hem! me love you mum ♥

nu såg jag att detta inlägget blev lite för långt........ hoppas ni mår bra iallafall!
hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0