ALL STAR



hola amigas!
sitter och klickar runt lite på några hemsidor efter en refreshing i garderoben! kom på att jag måste ha svarta korta converse! holy bananas va snygga dem är! anyways så är det faktiskt på länge jag tycker om att det regnar, jag har många ljus tända runt omkring mig och så regnar det nu. om vi inte haft fullt upp med att hata regn så tror jag vi skulle uppskatta det mer. det är faktiskt mysigt. + att det är mysigt att sitta på altanen och spela kort och höra när det smattrar i taket. JAJA, nu ska jag dra igång mitt GG maraton med melon, vintruvor, päran, banan och sist men inte minst, min älskade marabou som ligger så fint och väntar på mig! 
puss alla fina


Kommentarer
Postat av: Elin Johansson

Vad heter din kamera som du fotar med? :) :) :)

2012-05-16 @ 22:38:41
URL: http://awesomeelin.devote.se
Postat av: evelina :D

hej elin! :D den är en nikon D3100 :):)

2012-05-19 @ 09:38:27
URL: http://evelinasellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0