BIRD IS THE WORD

en fågel flög precis in fönstert........... den dog nog.... jävlar vad rädd jag blev! plus att en geting flög in i min kind och jag smällde den på kinden UTAN ATT BLI STUCKEN. märkte självklart EFTERÅT att det var en geting, måste erkänna att riktigt så cool är jag nog inte att jag vågar mosa en geting på min kind liksom. 
sååå, vad han annars hänt? jo en potatis (spökpotatis kallar jag och klara den) bara flög från himmelen och låg i jämte oss när vi solade i skolan HAHA! och nej det var inga våningar ovanför oss, men om det hade varit det, vem fan har med sig en potatis till skolan? och seriously vart fan kom den ifrån? en gåta vi aldrig lär få svaret på hihi.
men nu ska jag käka flingor och kolla på oth!
hugs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0