2012?

vad tror jag om jordens undergång?

jo, eligt många källor och påläsningar så kan ju säga lite vad jag tror och vet.
jag tror inte att det kommer bli som i filmen 2012. till en viss del iallafall. jag tror inte att jordens mark kommer att spricka sådär våldsamt och att det kommer kommer spruta ut massa lava och skit ur sprickorna. (?)
MEN enligt mayafolket så kommer det inträffa ett fenomen som bara inträffar var 26.000 år.

vad är det som inträffar?
jo, enligt mayafolket och undersökningar så kommer solen att stå linje med vintergatans centrum sett från jorden. och genom detta, och eftersom att det bara inträffar så sällan så tror vissa att jordens poler kommer att byta plats (extrem våg , typ som den som står i bibeln kommer inträffa), eller att aliens kommer att besöka jorden (intressant), eller en andlig, fysisk positiv förvanling eller att jorden går under kommer att inträffa.

Men vad jag TROOOOR är att något kommer hända. dock är jag inte är säker på att vi kommer fatta att det händer, och med det menar jag typ att vi bara vaknar upp en dag och är bättre männiksor heöt enkelt, inte massa jävla drastiska sprickor i marken och sånt. men jag hoppas av djupet av mitt hjärta att alla blir som nollställda, att alla hemska sjukdommar, sadistiska svin, pedofiler, mördare och våldtäcksmän försvinner för alltid. att de tillslut blir skräcksagor som man kan prata om för att man fått veta att jorden har blivit till en bättre värld. 

för seriöst. jag vet inte hur helvetet är som  sägs finnas något efter döden, men i många delar av världen, eller hela världen egentligen exsisterar redan helvetet. så jag vet inte riktigt om detta är värt att uppleva denna värld. barn och oskyldiga människor dör i fruktansvärda sjukdommar som cancer. och juste, såg ett program för några dagar sen, om små flickor som blivit bortgifta till äckliga gamla sadistiska svin, de var under 15 och fick inte gå i skolan, vissa pågrund av att de redan hade FLERA BARN, andra för att de blev sexuellt utnyttjade av lärare. men det absolut vidrigaste och värsta jag fick se var när de intervjuvade olika små flickor, varav missbildade i sina ansikten. varför? 

för att deras män som de blivit bortgifta till inte ville att några andra äckliga pedofiler skulle bli intresserade av dem så en mans fru varav flicka, stängde han i ett rum, kastade bensin på henne och tände eld på henne. hon fick brinna där inne tills hon var tillräckligt missbildad och skadad för att aldrig någonsin dra uppmärksamhet till sitt fina ansikte.

eller en annan tjej, som var vacker nog, henne slängde han syra i hennes ansikte. I HENNES ANSIKTE. 
dessa tjejer hade inte ens halva ansiktet kvar. det var bortbrändt eller sönderfrätet.

visst att vissa just nu tycker att detta inlägget är patetiskt eller vad ni nu har för kommentarer eller tankar.
bara för att inte ni har varit med om traumatiska händelser.
men tillbaka till dethär med 2012,

det skulle inte förvåna mig om jorden gick under, för egentligen, om ingen eller alla kan hjälpas åt med denna jord och göra den till en bättre plats VILKET VI HAFT EN OTROLIGT JÄVLA LÅNG TID PÅ OSS OM NI FRÅGAR MIG, men egentligen. vad fan är detta för en jävla värld att leva i?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0