SON OF A BITCH

när fan blev världen så jävla nersmutsad? när fan visste ni allt om alla? när fan hade DU rätt att sprida ut hemligeheter eller sprida rykten om folk? när i hela helvete blev alla så jävla trångsynta och dumma i huvudet?
visst, jag fattar att det är svårt för vissa att leva med att andra är lyckliga. jag förstår att det är jobbigt att folk är finare än dig. men när förlorade du din självrespekt? NÄR OCH VARFÖR sjönk eran självkänsla så lågt att det blev okej att sprida ut rykten tillochmed hitta på rykten om vem som låg med vem eller hennes mamma gör det och hennes pappa är det hans lillasyster ha legat med han? 

vem i hela jävla helvete är du egentligen att leva på och håna andras brister, hitta på lögner eller andvända privata hemligheter som ett slags hot mot någon eller till åtlöje? 

och på tal om ha sex. det sjukaste hände. jag hade tydligen haft sex med flera stycken alltså verkligen HUUUUR MÅNGA SOM HELST!!!!!! .....men det är ganska komiskt, för senast jag kollade var det
NONE OF YOU BUSINESS eller ens sant över huvudtaget?:)
jag vet mycketmycket väl om vem jag har haft sex med, OCH SENAST JAG KOLLADE så var det 2 stycken (varav pojkvän) OM jag inte blivit drogad och våldtagen då,  ELLER SÅ ÄR NI JÄVLIGT STORA I KÄFTEN. 
Men OM jag hade haft sex med hela jävla världen vad fan skulle du ha med det och göra då?
det är ingen nyhet att jag har haft sex på 2 personer, och jag vet MÅÅÅÅNGA tjejer som haft sex med ett BETYDLIGT HÖGRE ANTAL än det. men dömmer jag dessa tjejjer för det? berättar jag detta, sprider vidare eller gör det till åtlöje? HAR JAG ENS MED DETTA ATT GÖRA?

NEJ.
 
there, I said it. stor chock att jag vågar skriva om hur många jag har haft sex med. verkligen. supersjukt. men seriöst. fattar inte vaför alla ska överdriva? fattar inte att vissa har så låg självrespekt att de säger att man har haft sex med en kille som man har träffat? UMGÅTS MED/PRATAT MED/SKRATTAD MED
bara för att du har sex med alla du umgås med SÅ BEHÖVDER INTE ALLA ANDRA HA DET?

jävla iditotiska människor.
och det hemska är att ni gör inte ens detta av ren avundsjuka som man vill hoppas på. utan bara för att ni är ruttna, ovetande och trångsynta människor som tror att ni är bättre än alla andra.


kände att denna bilden passade er typ av människor obeskrivligt bra.





Kommentarer
Postat av: Klara

YOU GO GURL!!! <3<3<3

2012-10-09 @ 21:58:48
URL: http://indierockandroll.blogg.se
Postat av: ida

pusspusspussspusspusspusspusspuss på dig evelina!

2012-10-09 @ 22:02:21
Postat av: pinky

u are awesome babe

2012-10-10 @ 11:35:30
URL: http://pinkys.blogg.se
Postat av: alice

FUCK THOSE FUCKING ASSHOLE BITCHES!!!!!!

2012-10-10 @ 21:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0