THE WINTER HAS COME

NU HAR SNÖN KOMMIT WOOOOOOOHOOO!!!!!!! jag dör helt ärligt talat av lycka. 
DET FINNS SÅ MYCKET ATT HITTA PÅ NU!!  SÅ MYCKET KÄNSLA! pepparkakor, ljus, doft av skalade clementiner, varm oboy, pulka, skidor, skidskor, julkalendern, JULAFTON, åka fyrhjuling med pluttarna bakom i en båt som vi fäster bakom fyrhjulingen, det låter komplicerat men är så jävla roligt haha!

och jag måste bara berätta, det sjukaste hände haha, det var värsta stormen igår, SÅ VÅRAN STUDSMATTA BLÅSTE BORT!!! SVEN BLÅSTE BORT VÅRAN STUDSMATTA!! jävla Sven!!!! 

anyways! nu så ska jag ta och fixa mig! ska träffa mina brudar ikväll, ska bli så mysigt. ha en fin kväll! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0