CRAZY SPONTANEOUSLY IS GOOD

galet.
igår slutade kvällen verkligen inte som planerat eller tänkt över huvudtaget! en vanlig kväll som var tänkt att spenderas på hemmaplan slutade upp i helsingborg i min stuga med riktigt underbart härliga människor.
kvällen blev fylld av godaste maten, DVS TACCOS:)). en lång skön kvällspromenad längs stranden, fylld av skratt, prat och glädje. när vi kom tillbaka till stugan så hände en sjuk sak, och då menar jag SJUKT COOL SAK. sedan så avslutade vi kvällen, med sång och gitarr, och återigen lite skratt. vi gick och la oss vid 5 på morgonen. morgonen omfattade, vattenkrig, SOL, hundar, akrobatik och lite kubb.
tack gud för detta minne.

MEn nU så orkar jag faktiskt inte skriva mer för jag att mina ögon känns som russin,  
sov gott alla som orkade läsa, kärlek till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0