RELIEVED

men raringar, att ni fortfarande är kvar när min uppdatering är heeeelt megaballakass?!
förlåt. har hänt massa saker sedan vi hördes sist! lite för mycket för att dra upp!
anyways så är det friluftsdag imån! YEAH. jag och axwell har pratar i telefonen minst en timme, om helt vanliga saker :) typ som att vi kommer dö imån när vi paddlar kanot t.ex. eller om hur vi ska komma till paramore i danmark HAHA, vi vet inte hur, vart vi ska eller hur vi ska ta oss dit, men vi vet att vi ska dit! 
sedan så måste jag fasiken bli klar med min attans koskos, som envisas om att inte bli klar även fast den skulle varit inskickad för typ 98765434567 månader sen. JÄ vad bra du är evelina. 
MEN ser iallafall fram emot imån, (så drunkar jag säkert och dör) 
MENMEN nu måste jag ta tag i mitt liv! 
jag lovar att snart så kommer jag tillbaka. 
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0