MELANIE BJURMAN 9 ÅR - KUSIN

 

HEJ EVELINA!!!!



JAG KAN INTE BESKRIVA MED ORD HUR MYCKET JAG ÄLSKAR DEJ



jag älskar dej som månen lyser och stjärnorna tindrar.

Jag älskar dej som myrorna i sin stack och fågeln i sitt bo.

Jag älskar dej som hästen i galopp och musen i sitt hål.

DUMMA BANANER DET GÅR INTE ATT BESKRIVA!!!

min kärlek till dej är stark som Frans muskler;).

Jag älskar dig som apan i trädet och fisken i vattnet.

Du är fin som en prinsessa och snäll som en ängel.

NU FATTAR JAG DU ÄR EN ÄNGEL JU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag mår som fisken i vattnet när jag är med dej!!!!!!!!!







Hälsningar

MELANIE SOM SER UPP TILL DEJ!! (inte för att du är lång eller så....)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0