12.54

godmorgon världen. idag mår man som man förtjänar. men  jag har UTAN TVEKAN haft världens bästa helg. på riktigt. vi har ätit gott, dansat tills svetten rinner, varit uppe tills solen vaknat, pratat i timmar, firat papi, träffat hur många månniskor som helst, ätit  shopppat och skaffat nya underbara minnen som man kommer leva på hela livet.
 
sen så igår hände sjukaste grejen haha! när jag och några vänner satt nere i receptionen för att snart gå till stan så kom det in 5 män i 30 års åldern. och hade massa brev och olika grejer med sig. och så satte sig 2 i jämte mig och frågade mig: kan vi få be dig om världens största tjänst? du skulle göra hela våran dag. 
 
självklart tänkte jag. dessa pojjkar var nämligen på svensexa och gjorde massa olika uppdrag för brudgummen magnus som skulle gifta sig. och då var nästa uppdrag att magnus hade fått nycklar till ett hotellrum (där vi bodde) och då frågade de mig om jag kunde låtsas vara "Annika Svensson" och låtsas vara prostituerad AHHAHA!!!

KLART SOM FAN ATT JAG STÄLLER UPP! så jag gick upp på rummet och där kom han lilla stackars magnus in och blev jättenervös och visste inte alls vad han skulle ta sig till, tillslut kunde jag inte hålla mig mer så jag förklarade att de kidnappade mig nere i receptionen och att jag heter Evelina Sellén och inte Annika Svensson och gav honom sin nästa ledtråd. 
 
 
jag väljer nu att hålla resten av helgen för migsjälv haha! vad som händer i Stockholm stannar i Stockholm.
ha en fin dag, det ska jag ha trots att jag mår genuint bajs.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0