EXHAUSTED









Hej alla!
Alltså ursäkta men jag måste bara: AAAAAJ!!-()/@-"-"1•$€|€•kr&@&"?! har SÅ sjukt ONT i MIN kroPP!! Har nämligen gymmat skiten ur mig med älsklingen idag. Till mitt försvar så har jag inte tränat på riktigt sen något år tillbaka. Visst att jag är ute och rör på mig, men träna så att man svettas? Och inte bara tränar stenhårt 3 dagar på raken varannan månad. 
SÅ nu har jag fått det ur mig :) 
anyways, har inte gjort så mycket mer än det idag, vilat lite och tänt massa ljus, läst lite och kollat i hus och hem. Har så mycket på G just nu, inget är spikat men om det går igenom lär jag ju dööö av lycka! Men nu ropar grabbarna, dags för filmmys! 
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0